Onpas tyhjä olo. Eilen retkahin ryyppäämään kun en kestäny enää... Mitä vittua mä juon rahoja joita mulla ei edes ole, kun mulla on kuitenkin tylsää ja pamahtaa vielä darrakin siihen kaiken kukkuraks!?! Oon kyl vitun aasi ei voi muuta sanoo.

Eilen piti mennä vaan yhelle, mutta sit mut suorastaan pakotettiin ryyppäämään... IHAN OIKEESTI SITÄ JUOMAA KAADETTIIN VÄKISIN MUN SUUHUN, EN HUIJAA! Oon niin masentunut tästä illasta, etten löydä ees sanoja kuvailemaan sitä... Tässäpä muutama epäkohta:

NIUHOTTAMINEN: Alas sieltä, älä tee sitä-tätä-tota, en myy sulle ku yhen juoman kerrallaan, pois tieltä, älä juo, älä polta älä vittu hengitä, VITTUKU ON NIIN SAATANASTI NIITÄ SÄÄNTÖJÄ ETTEI NE MEE MUN JAKELUUN! Ulkomailla sai ilmasen drinksun siitä ku tanssit baaritiskillä tai pöydillä, täällä sä saat porttikiellon! Enkä kestä ku ei voi vaan kaivaa röökii taskusta ja pistää tupakaks TSAJAJAJAJAAJAJAJ! Suomessa on muutenkin paskaa, niin eikö ny voitais antaa ihmisten edes kerran viikkoon relata. Vai onko tää maa oikeesti niin mätä että kaikki noi säännöt pitää olla olemassa..? Miten se ulkomailla toimii niin hyvin ja kaikki on onnellisia ja fiilis katossa! Mun kaverit siellä nauro, ku kerroin että pitää olla 20 vuotias että saat viinapullon, ja sekin pitää ostaa erillisestä viinakaupasta joka on auki kasiin, ja että sä saat ostaa muutakin alkoholia vain 9-21 välisenä aikana. Ja tupakoida ei saa missään, vittu ees bussipysäkillä. Kaikesta valitetaan - kokoajan! Henkkarit kysytään aina ja juominen ja kaikenmaailman narikka + sisäänpääsymaksut tulee iha helevetin kalliiks. Hey ho way to go go!

JÄYKKYYS: Eilen olin ekaa kertaa suht selväpäinen enkä ollu pää kolmantena jalkana villitsemässä tanssilattiaa... Istahin sit hetkeks kattoon sitä menoo siellä ja ei jumalauta en tienny oisinko itkeny vai nauranu..! Nyt ymmärrän mitä mun pikkuserkku tarkotti sillä et meikä oli ainoo jolla oli meno päällä, että muut vaan nyki. NYKIMISTÄ, SITÄ SE JUST OLI! Jengi on menny sinne sumppuun tutisemaan paikoilleen ku hattivatit, kukaan ei uskalla tehä mitään näyttäviä liikkeitä, oikeesti ne vaa jammas siinä paikoillaan sillee hyvin vaatimattomasti dintz dintz ! En minäkään osaa tanssia, mutta silti en näytä siltä että joku ois just tuikannu metrisen halon mun perseeseen!

MUSIIKKI: Aaaaaaaaaahhhh baari räjähtää kun niiden 80-luvun hittien jälkeen pärähtää Stereolove soimaan! Tääl on musiikki vähintään puol vuotta myöhässä, ja muutenkin tosi alkeellisia DJ:tä! Ei uskalla soittaa mitään valtavirrasta poikkeevaa..! Ei ihme jossei tanssijalka taivu ku sieltä tulee jotai vitun "vieläkö on villihevosia"... Missä mun electroklubit tai reivit on..???? ÄYK ÄYK ÄYK !

MIEHET: Joko ne on just niitä amiksia jotka tulee pokaan sua kolmen promillen kännissä, tai surffitukka fruittareita joilla on nypityt kulmat ja kaikilla samanlainen raitapaita päällä. (Väri vaan vaihtelee) Suoraan Elloksen kuvastosta oikeesti! Sit ne kävelee niinku ois isojaki kihoja ja muijat lakoo niiden jalkoihi - NOT. Teillä on iha vitun pienet, menkää kotio meikkaamaan!

NAISET: Jumalauta te ootte rumia kännissä, ja rasittavia! Höyryätte enemmän ku 50-luvun veturit ja kerjäätte huomioo! Aina on joku kriisi päällä ja poikaystävä on mulkku ja nyt pokataan kaikki miehet ja aaah kattokaa ku sheikkaan mun äässii! Saatana mitä kotkotusta! Fakta, meikäki on aina ihan saatanan maksimeissani, mutta siinä on se ero että meikä on HUVITTAVA, enkä kilju ympäriinsä yksityisasioitani ja makaa baaritiskillä tissit törössä kinuamassa ilmasta drinksua! TE OLETTE NOLOJA ENKÄ YHTÄÄN IHMETTELE MIKS ALENNUTTE LUTKUTTAAN NOIDEN EDELLÄ MAINITTUJEN "MIESTEN" PIENIÄ KULLEJA!

Ei täällä tosiaan tapahu mitään jännää ellet ite järkkää sitä SHOW:ta pystyyn. Hyvin masentavaa. Oon niin pettynyt.

Musta taitaa tulla absolutisti.