Ihan vaan semmonen pikkujuttu mua pisti tässä taas vaihteenvuoks vituttaan... Että eihän mullakaan ikinä mitään oikeeta asiaa ole... Mutta kun tuolla lärvikirjassa kerran ollaan, ja siellä saa päivittää niitä statuksia ja jakaa ajatuksensa kaikkien tuttujen ja puolituttujen kanssa... Nii helvettiäkö mua kiinnostaa lukee kuka on menossa töihin ja kuka just siivos tai vaihto lakanat ja kuka söi ja vittu mitäkin.

"Mulle ei taida sopia mitkään "terveys" juomat tai jugurtit.. Muka sen aktivian pitäs auttaa mahaan, ja mun tuli siitä maha älyttömän kipeeks sama juttu ton fenix juoman kanssa :( mahaan sattuu! :'("
 
No voi kyynel! Mitäs oot uskonu niihin activia mainoksiin pelle!
 
Ihan sama ku meikä alkais kertoon jostai omista suolisto-ongelmistaan tai päivitteleen tunnin välein jotain paskaa tästä tylsääkin tylsemmästä elämästäni. Se menis tyyliin että join kahvia, pieru tuli. Kävin ulkona - nyt on nenä punainen. Söin porkkanaa, melkein tukehduin. Astuin koiranpaskaan. Perse on kipee. Pelaan pasianssia.

On se vaan surullista. Turhanpäiväistä lässytystä jatkuvana virtana. Ehkä mun seuraava päivitys kuuluu: Kävin paskalla. Oli kiinteää, mutta hyvin soljuvaa. Tuntui mukavalta peräaukossani. Nyt töihin ------>

Paitsi ku että ei oo niitä töitä HMPT!