Pitkäveteisyys ajaa ihmiset ihan uskomattomiin tekoihin...

Kävipä tässä niin, että tylsyyksissäni lisäsin itteni kuvake.nettiin... Ihan oikeesti, en valehtele! Siis mitä helvettiä mä teen siellä niiden bimbojen ja fruittareiden keskellä, JAKSAN SITÄ ITEKKIN IHMETELLÄ?!!! Tää on jo todella hälyyttävä merkki siitä, että meikä on flippaamassa pahemmin kun ikinä! :D

Tai sit se on vaan hyvää terapiaa mulle, kun kattelen sieltä niiden säälittävien ihmisten muka seksikkäitä ah_kato_ku_mä_pyllistän_näkyyks_tissit posetuksia ja mielessäni nauran tyytyväisenä ja tunnen melkoista ylemmyydentunnetta...

Joka päivä tsekkaan sieltä sen "suosituimmat" osion, missä siis pitäis olla ne kaikista kuumimmat kissat ja kollit! MWAHAHAHAHAHAHAH SANON MINÄ! Semmosia saatanan kottaraisia pyllistelemässä kun seiskan sivuilla konsanaan. Ja ne "miehet" !!! Eikö suomesta löydy enää miehiä, siis painotan sanaa MIEHIÄ! Kaikki on semmosia sliipattuja surffitukka pellejä jotka MEIKKAA! No vittu tiijjättekö, ihanku suoraan jostain poikabändistä. Sit ne poseeraa joku kauluspaita päällä, aurinkolasit silmillä, ja niillä on se saatanan mutristan_huulia_näin_ja_oon_ihan_vitun_cool ilme naamallaan! Pahimmassa tapauksessa ne on vielä ottanu sen kuvan jonku törkysen vessanpeilin kautta ite! Eka tumputtanu ja heittäny smägät siihen peiliin, sit päättäny et nyt otetaanki tosi SHEKSIKÄS kuva ni kaikki ihkut muijat voi herutella ja BONGAA mua ihihihihihi <3 <3 <3

Ja siellä minä silti vaan olen. Plärään toinen toistaan nolompaa kuvaa läpi, ja kummastelen että miten helvetin tyhmiä ja tyrkkyjä ihmiset voikaan olla!

Ai niin, unohdinko mainita, että iso osa ajasta minulla menee myös kommentteihin vastailemiseen. Jostain kumman syystä suurin osa kuvakkeen miehistä haluaa panna mua tissien väliin (tai ihan mihin väliin mihkä nyt ikinä onkaan mahollista), tai näyttää mulle mutkakullinsa webbikamerassa. 

"Oot tosi seksy aah tutustutaanko?" NO TOKKIINSA, EIKÖHÄN RAKASTELLA VAIKKA HETI!"

Kaverit, mun elämä on todella surkeaa.