Tulipahan sit lähettyä! Luulin, että illasta ei tulis yhtään mitään, mutta koin SUUREN positiivisen yllätyksen, ja loppupeleissä mulla oli ihan helvetin hauskaa! Toisaalta olin kyllä ihan helvetin päissäni. :D Kaveriani siteeraten "No minkä sille voi jos kaljaa vaan alkaa sataan käsiin"! Mulla ei tosiaan ollu senttiäkään rahaa, mutta kokoajan mulla joku tuoppi oli kädessä (huom: siis siinä tuopissa oli sisältöökin :D) Enkä mä ees kerjänny keltää että ostais, aika ystävällisiä ihmisiä täälläpäin! Musta varmaan oikein huokuu "olen köyhä", ni kaikilla käy niin sääliks, että ne haluaa tarjota ees jotain iloo tälläsen pummin elämään :D

Äiti suostutteli mut ravintolaan kattomaan jotain VITUN PENSSELISETÄÄ?! En ollu ikinä ees kuullu koko äijästä, mut jonkinäköne kurdilaulajahan se on, kuuluisa YouTubesta tai jotain sinne päin. Mentiin sit syömään ja juomaan sinne ja ne alko jodlaileen. Nää kyläläisethän oli ihan into piukassa kun täällä kerrankin jotain tapahtuu, ja yhtäkkiä porukka vaan alko vetää jotai piiri-pieni-pyörii siinä salaattitiskin ympärillä :D Naureskelin ja kattelin sitä menoo sillai et ei HELV, kunnes pian tajusin itekki olevani osa sitä remmiä! :D Siinähän sitä tuli sit sambailtua kierros jos toinenkin, ja sen pensselisedän bändin kaikki jätkät oli mun kimpussa ku hyeenat :D ne osas jopa sanan suomee "HYVÄ HYVÄÄÄÄÄ".

Vihdoin päästiin karkaamaan toiseen baariin ja meikä oli tosiaan semmosessa +50 remmissä mukana :D mun mutsi, kavereiden mutsit ja sit joku random täti, mutta helvetin hauskaa oli silti! Aika vauhdikkaita mammoja :D Ne sano et ne seuraa mua koko illan ja jos joku mies yrittää vähänki lähentyy ni ne tunkee väliin "IRTI"! Käytiin loilottelemassa parit kipaleet karaokee, mutsinki kans vedettii aikuinen nainen duettona LOL! Sitten mua kutsuikin jo paikallinen "nuorisomesta", ja mammat piti sanansa ja lähti mun messiin!

En tajua oonko repässy jostain jotain olematonta charmia VAI MITÄ VITTUA TÄÄL TAPAHTUU? Siis kaikki oli mun kimpussa eilen? Niin tytöt kuin pojatkin :D Yhelle vanhalle kaverille sanoin et oi, ootpas sä laihtunu, ni se tulitti takas "No mut vähän sä näytät hyvältä, ja ihan mielettömät tissit!" Öööööö :D Ja siis siellä oli kaikkia puolituttuja miehiä jotka kävi kyl tosi härskisti päälle :D Semmonenki nuori mies jolla olin kerran hei työharjottelussa, tuli jotai lääppii! Johtuukohan se jotenki siitä, ku mulla on vieläki vasemmassa nimettomässä tää mun ulkomaiden henkivakuutus, eli sormus. (Et pystyin sanoon liian innokkaille ihailijoille olevani jo varattu nainen). En keksi mitään muuta syytä, miks oon nyt jotenki niin erityisen kuumaa kamaa. Pikkuserkku sano et se johtuu siitä että mä poikkeen niin paljon muista tytöistä, tanssilattiallaki ku vetelin taas vaihteeks muuvejani ni pikkuserkku kattoo mua huvittuneena, olin kuulemma ainut jolla oli oikeesti meno päällä, muut vaan jotain nyki siellä :D No, mut kai se on ihan kiva et jengi HYVÄKSYY MUN ERILAISUUDEN :''''DDDD Kai sitä ny kerranki ku mökistään ulos pääsee, hyppii seinille sen minkä ehtii! :D

Jossai vaihees ku illan pyörteilt taas ehdin tsekkaan mutsin voinnin, se pillittää mun pikkuserkulle jotain. Oon sillee OMG ja ryntään paikalle, että mitkäs itkupotkuraivarit tääl nyt tekee tuloaan :D Äiti oli kuulemma puol tuntia jonottanu juotavaa tiskiltä, ja sitä ei oltu palveltu vaikka se oli miten kuikuillu sieltä että HOHOOOI. Takaa ja sivulta ja edestä kyllä palveltiin asiakkaita. Meidän mammahan tunnetusti on jonkinasteinen tappokone, ni se sai kauheen kohtauksen ja nosti metelin "ONKO TÄÄLLÄ SAATANAN PUTIIKISSA JOKU IKÄRAJA, ETTÄ JOS OOT YLI VIISKYT NI SUA EI PALVELLA! SINÄ SAATANAN LÄSKILÖSÖ SIELLÄ TISKIN TAKANA, NYT SITÄ KALJAA PÖYTÄÄN". Mutsi sai kaljansa, ja se varjeli sitä ku pientä lasta koko loppuillan :D Mutta voi toista, kun ihan itkut pitää tirauttaa sen takia ku ei saa kaljaa :'''D Meikä joutu käymää tilaas seuraavat, mutsi ei enää halunnu... Onneks se LÄSKILÖSÖ kiirehti heti tiskin toisesta päästä palveleen mua ja sain kaljat nanosekunissa, oiskoha mun murhaavalla katsella ollu jotai osuutta asiaan, never knows.

Illan päätöshän sit oli aika hmmmmmmm HUPAISA jos en sanoisi! Mutsin seuraan oli tunkassu joku nainen, jota äiti ei tuntenu niin yhtään, mut se väitti laulaneensa monesti mutsin kans karaokee jne. No se sit halus tarjoo mutsille kyydin himaan ja heittää samal mut ja mun kaverit jatkoille. Se vannotti kiven kovaan et on ajokunnossa ja kaikki hyvin. Tungettiin kaikki sinne auton takapenkille tiiviisti, ja aateltii vaa et ny vittu äkkiä johki... Noh päästiin jopa 300 metriä ni poliisit oli jo perässä. Muija puhals 0,55, auto tyhjennettiin väenpaljoudesta ja jäätiin siihen penkkaan seisomaan että HÖ. :D Meikä viel huus niille poliiseille "Mitäs te meille teette?", ni pojat oli heti "Ei saatana ny turpa kii! Sä voit kyl mennä putkaan jos niin hingut, mut älä sekota meitä tähän" mwahahaha.

Kellään ei ollu oikei varmaa tietoo mein jatkopaikasta, oli vaan hämärä käsitys siitä, missä kutsuja mahdollisesti asui, ei puhelinnumeroita tai mitään. Ja itseasiassa meidän kutsukin oli sellanen et tyttö jota en kauheen hyvin tuntenu huikkas mulle tanssilattialla "ANNE, OOKS MESSIS JATKOILLA!" No totta helvetissä meikä o messis! Kun vihdoin saan ongittua kutsujan numeron ja päästiin pihaan, oli yllätys melkoinen kun kutsuja itse hytisi tiellä kylmästä, ja sanoi ettei pääse kämppään sisään, kun yks sankari oli ottanut avaimet ja mennyt edeltä, sammunut, eikä havahtunut vaikka miten ois rinkutellut ovikelloo, soitellut tai hakannut ikkunaa :D Yks meidän ninjakavereista sai sen kuitenki havahtuun, onneks! Loppuaamu menikin sit saunoessa. Siellä me kökötettiin minä + kolme äijää saunan lauteilla :D Ei kai siinä, normimeno! :D

Aamulla olin hyvin onnellinen päänsärkypotilas joka käveli kauheessa lumipyryssä hankien keskellä 3 kilsaa korkkareilla kotiin! SELVISIN KUITENKI!

Aikamoista. En ois uskonu että koen näin tapahtumarikkaan illan täällä tuppukylässä :D Tätä lisää, tästä minä pidän! *peukku*