Tässä minä istun. Päälläni äidin kakskyt vuotta vanhat pierunpolttamat kukkatrikoot, ja virttynyt paita, jonka sisään mahtuisi kaksi minua. Edessäni on lautasellinen kurkkua ja raejuustoa. Kyllä - kaiken tämän kurjuuden keskellä päätin vielä aloittaa ikuisuusprojektin, eli LAIHDUTTAMISEN! Kun kerran muutenkin kaikki on paskaa, niin miksen siis kiduttaisi itseäni vielä vähän lisää!?

 

Arki on työttömän juhlaa, eikö niin tytöt ja poijjjjaaat! :))))) Saan suorastaan räjähtävän orgasmin siitä, että päiväni kohokohta on imurin varteen tarttuminen, tai kauppareissu!
 
Tänään jaksoin olla onnellinen siitä, että kävin ostamassa kaupasta KASVIKSIA MJAMNJAMNAM! Hyvä, koska tarvitsen kaiken energian huomiselle, edessäni siintää AH niin ihana työkkärireissu!!!
 
Mä tiedän jo miten se tulee meneen. Mut ottaa vastaan joku kuivakka vanha tantta, joka puhuu heiveröisellä äänellä ja yrittää näppäillä tärkeen näköisenä tietokonettaan ja muka tehä jotain mun asioiden eteen. Lopulta se kuitenkin levittelee käsiään ja mumisee jotain ympäripyöreetä, eikä hommat edisty niin mihkään suuntaan. Sitten mä puolestaan vapautan nää keräämäni agressiot, haistatan vitut sille ja koko yhteiskunnalle, heitän sen pöytäkoneen seinään ja saatanpa vielä kusta ja paskoa lattialle.
 
Sitten hymyilen leveästi ja sanon että kiitos tästä, on aina hauska asioida kanssanne. :)))))))))))))))))))