Tampereelle tulo piristi kummasti mun elämää. Tässähän on ehtiny tapahtuun aika paljonki, ei oo ees blogia ehtiny päivittää..! Oli tossa vähä rojektiaki, piti juontaa pikadeitit tuol yhes ravintelissa, oli kyl hauskaa vaikkei mikki toiminukkaa :D Eka aattelin et kukaa ei pariudu sinäiltana ku meikä siel jotai pelleilee... Mut ihan kivasti se sit kuitenki meni ja ihmisil tuntu olevan hauskaa! Ääni lähti huutamisesta, mut ONNEKS TULI SIT PARANNELTUA SITÄ VIINALLA :D mulle sanottiin, et henkilökunta ei sais olla humalas, et yhen tai kaks saan juoda... No join ne yhen ja kaks muutamaan otteeseen :D piti käydä salaa aina kiskasee joku fisu nuppiin ja sit vesilasin kanssa poseeraamaan että tässähän minä ihan skarppina ku porkkana :D

Ennen seuraavaa tarinaa kertoisin hieman vaatetuksesta jolla lähdin rientoihin mukaan... Mulla oli semmonen minimini-mekko, ja kun kaveri joka järjesti tän tapahtuman näki mut, sillä loksahti suu auki: "Et sä voi tollee lähtee! MISSÄ SUN HOUSUT ON!" :D Sitten kun lähdettiin käveleen tapahtumapaikalle, poliisit meni ohi ja kyyläs muute sen verran pitkään et olin iha varma niiden tulevan pidättään mut hameen lyhyyden takia :D Toiminimi HutiLutka löytyy ! ;D

Noh sattuipa sit niin, että oli humala ja oli tanssikilpailu. Löysin itseni myös osallistumasta tähän tanssikilpailuun! Teema vaihteli tanssin aikana. Erikoisimmat liikkeet meni viel ihan hyvin, sit tuli eniten tunnetta vaativa ja siinä sit yks miespuoline kaveri tuli pökkiin perseeseen, ni demonstroitiin sit koko baarille hienosti doggy-style :D Seuraavaks oli eniten tilaa vaativa, ja saman kaverin kanssa käytiin eka tanssimassa tuoleilla, kunnes hypättiin sohvalle. (Kaivelin vielä eilenki lasinsiruja jalkapohjista :D)... Kaiken huippu oli JALAT JA KÄDET MAASSA - teema, jolloin katsojat saivat "nauttia" muustakin tarjonnasta kuin vain muuveista :D Siellä mä ihan antaumuksella konttasin baarin lattiaa hame korvissa o/

Ei tarvitse varmaan kertoa miten ylpeä olen itsestäni. Jossain vaiheessa yksi järjestäjistä tuli sanoon mulle, että ota toi HOST-lappu rinnasta pois. AI MITÄ, OLINKO MÄ JOTENKI HUONOO MAINOSTA VAI?! :D

"Sun pitää laittaa joku pilkkihaalari ku lähet dokaa tai sit vaa suosiolla jätät paidan ja hameen pois ku tuntuu et sul ei pysy mikää pääl :D"

JEP, OSTAKAA MULLE HENKSELIT NI PYSYY TOPPI YLHÄÄLLÄ JA HAME ALHAALLA.

Mikä vittu siinä muute on, että suomalaiset miehet uskaltaa tulla iskeen vasta sitku ne on juonu ittensä komeiks? Ja kuka oikeesti tosissaan luulee että lohkee mitää muuta ku tunti turpaan, ku tuut avaan keskustelun "Onpas sulla isot tissit" - JOO JA KOHTA MULLA ON NIIN ISO KYRPÄ OTTASSA ET TÖKIN SUA SILLÄ SILMÄÄN DORKA! Oikeesti meikä on selibaatissa lopun ikäänsä tällä menolla. Hyi saatana!

Eilen aamulla koin suuren järkytyksen, säikähin niin maan perkeleesti! Kirjauduin kuvake.nettiin ja siellä oli 1700 uutta vierailijaa, kauhee kommenttitulva ja meikä o sillee et ei herranjestas oonko käyny kännissä lisäämässä jonku alastonkuvan itestäni sinne :D Ei, en ollut. Mutta silti keikuin siellä FUCKING SUOSITUIMMISSA neljäntenä! Millä järjellä kysyn minä vaan! Onneks olin just vaihtanu tietoihini että seurustelee, ni se vähä hillitsi kommenttien tasoa.

Anyways, nyt on perjantai, MISSÄ VITUSSA MUN HUMALA ON? :( tunnen oloni orvoks ilman sitä. Maistuis!