Meikälle ei oo ikinä, IKINÄ koitunut mitään hyvää kakslahkeisista... Noh, eilinen ei tehny poikkeusta... On jätkät ennenki mun takia tapellu, mutta että vielä silleenki, että en ole ite paikalla, vaan 130 kilometrin päässä, ni SE ON JO SAAVUTUS!

Eilen menin kiltisti yhentoista aikaan nukkumaan (siis pyöriin sänkyyn ja kuunteleen musaa), ja yhen maissa alkoi tuleen perin mielenkiintosta viestiä kahelta herralta. Siellä oli jauhettu niin tosiasioita, kuin paskaakin oikein isolla kädellä... Toivottavasti kaikilla on nyt ihan vitun hyvä mieli, meikä voi kyl ottaa tässä kaiken sen paskan taas niskaan, niin jatkakaa te hyvät herrat elämäänne levollisin mielin!

Tän episodin jälkeen kello olikin jo kolme... Torkahin pariks tunniks kunnes herään HURMAAVAAN PIKKUVELJEENI, joka tulee tuhannenpäissään tänne aamupalalle! Joku oli taas delegoinu darransa mulle, ja mun päätä särki ihan helvetisti, enkä muutenkaan ollut mitenkään hyvillä mielin parin tunnin vitutus-unien jälkeen. Toi mun sänky on ihan paska, mulle tulee viel skolioosi siinä. Yritin sit pikkuveljen molinoiden jälkee nukkua hetken sohvalla NI EIKÖHÄN SITTEN VITTU ALKANU AURINKO KERRAN ELÄMÄSSÄÄN PAISTAMAAN, JA TIETTY JUST SUORAAN MUN SILMIIN!

Luovutin ja "heräsin" aamupalalle. Aattelin että jos ees munaa sais, ni pistin kiehuun. Enpä hokannu kellost kattoo aikaa ni nehä oli sit semmosia löysiä (niinku yleensä), eli tyydyin syömään kaksi hapankorppua kahvin kera. Onneks ei ollu ees nälkä ku vitutti niin paljon.

Tänään teen kaikkeni, että pääsen ihan armottomaan humalaan, myyn vaikka persettäni pilkkahintaan että saan massit johki kälyseen viinipulloon!

MULLEHAN EI VITTUILLA! SE ON SORONOO! Pyydän jo valmiiks anteeks kaikilta, jotka tekee musta näköhavaintoja tänäiltana. Peace! Limasia ja ällöttäviä pusuja kaikille yhteisesti ja erikseen, mutta erityisesti maailman_onnellisimmalle_miehelle, joka on nyt kunniallisessa miehen iässä! <3

Mo!