Huokaus... Kaikki kaatuu päälle... Mistään ei tipu töitä, enkä jaksa enää edes yrittää. Toisin sanoen, meikä luovuttaa, ei jaksa enääääääääääääääää......... Olkoot. Tästä lähtien mä vaan livun virran mukana ja katon mihin elämä mun raadon heittää. Hautaan varmaankin.

Mulla on ollu ihan järkyttävä paine oikeessa silmässä jo pidemmän aikaa ja ajattelin sitten että ehkä se ois hyvä käydä tsekkaamassa tolla arvauskeskuksessa... Vaikka vallan hyvin tiesin että siitä tulee ihan hukkareissu, saan vaan särkylääkereseptin käteen ja se on siinä...

JA VOIN KERTOO ETTÄ MIELUUMMIN ANNAN VAIKKA KOKO PÄÄN RÄJÄHTÄÄ, KUN ENÄÄ MEEN SINNE TAKAS!!!!!!!!!! En oo ikinä tavannu toista yhtä kamalaa lääkäriä! Eikö niilläkin pitäis olla jonkinnäköistä asiakaspalvelutaitoa??!! Tää oli nii apaattinen jätkä, varmaa kauheis lääkehuuruis. Ei saanu sanaa suustaan ja tuntu ettei se ees kuunnellu mua. Jökötti vaa hiljaa ja tuijotteli kaukaisuuteen! Saatana musta tuntu et olisin ollu se lääkäri ja se potilas, se oli iha kujalla koko äijä! Teki mieli ravistella sitä että HERÄÄ HOMO! Se pysty viel toteemaan "Ei sun silmää säre".

SIIS MITÄ VITTUA ONKS TÄÄ MUN VAI SUN SILMÄ KU NOIN HYVIN TIIJÄT??!!! Mä oikeesti vihaan sairaaloita, alan voimaa pahoin heti ku astun ovista sisään... Mulla pitää suurinpiirtei olla pää kainalossa että suostun moiseen paikkaan ees menee, ni luuleeko se vittu että meen sinne valittaan järkyttävää silmäpaine särkyä jos ei mulla semmosta ees ole!!!!!!!!!!!!!! Ei sairaaloita tai lääkäreitä meitsille enää ikinä kiitos. Jos ei se viinalla ja saunalla parane ni sitte se on kuolemaks huhhahhei ja näillä mennään!

Sit saanko kysyä... ETTÄ MIKS VITTU MUN IKÄLUOKKA ON ALKANU IHA TOSISSAA TEHTAILEE MUKSUJA JA OSTELEEN OMIA ASUNTOJA JA ASETTUUN ALOILLEEN!!! haloooooooooooooooooooooooo!!! Mitä teidän päässä oikein liikkuu HÄ?! Eikö se ny ois kivempi eka elää oma nuoruus ennenku tuhoaa koko loppuelämänsä jonku rääpäleen parissa??!!! JA MUUTENKI MIKÄ KIIRE VAKIINTUA? kihloissa kihloissa naimisissa avoliitossa lapsi tulossa ÄÄÄÄÄÄ !!! ei näin!

En kestä että varsinki semmoset luuserit jotka ei oo välttämättä käyny ees koulujaan tai päivääkään tehny töitä, tekee tähä paskamaailmaan jonku urvon kuormittamaan viel lisää tätä paskaa! Mun mielipide on se, että jos on vittu pakko pierasta joku olio tähän maailmaan, ni tehköön sen sit sillai et on talous ja parisuhde kunnossa, ei mihkää teinisuhde helvettiin ja rahapulaan!!!

Mua ÄLLÖTTÄÄ raskaana olevat naiset ja se kun vouhotetaan synnytyksestä, imettämisestä ja kaikesta muusta yököttävästä siihen liittyvästä. OIKEESTI, kaikki ihan julkisesti pistelee jotain raskausmaha kuvia, en oo vielä nähny yhtään kaunista raskausmahaa, meinaan aina syöksy-yrjötä näppäimistölle kun pahaa aavistamatta eksyn vaikkapa naamakirjassa jonkun vanhan tutun sivulle ja siellä ollaan maha pystyssä ja sit jossai laitoksella rähmänen ruttuturpa sylissä. Mä en halua nähä semmosta! Mä en halua kuulla kuinka sun römpsä sidottiin rusetille ku synnytyksessä vähä revähti. JA EI, MÄ EN TODELLAKAA HALUA KOKEILLA MITEN KOVA SUN TISSIS ON KUN SIELLÄ ON LIIKAA MAITOA.

JA VIELÄ VÄHEMMÄN MÄ HALUAN NÄHDÄ KUN SÄ PUMPPAAT MAITOA UTAREISTAS ULOS! mä olen hyvin traumatisoitunut nainen. Nää mielikuvat ei vaan jätä mua rauhaan... En varmaan ikinä pystyis ite ees kantaan sitä lasta 9 kuukautta, mua vaan oksettais iha liikaa koko ajatus et joku eliö räpiköi mun sisällä, ja sit se tulee sieltä imeen mun tissit tyhjiks pusseiks!!!! Kylmät väreet vaa juoksee mun selkä piitä pitkin!

Mä en rauhoitu ennenku ihmiset rauhoittuu ja tajuaa oman typeryytensä! AIGHT!