Upeeta mahtavaa! Sain kelalta niin paljon rahaa, että laskujen jälkeen siitä jäi käteen huimat 50 e... Sillä pitäs sit seuraavat kolme viikkoo juhlii, kunnes tulee taas seuraava huiman huima tili! TIDI-TITTI-DII - I'M LOVIN' IT !

Mulla on huomenna ALKOON työhaastattelu hahaahahah! Eihä siinä, juoppo menee mihin juopon kuuluukin, viina sulle ja viinaa mulle aight! Mut toiki on joku osapäivänen työ, että ei sillä rahoille lyö, huoh. (Jos nyt edes sitä paikkaa irtoo, eli aika epätodennäköistä).

Pohdin jonkun kuukauden kouluhakujakin. Joka päivä tutkin muutaman tunnin eri vaihtoehtoja ja että minne pääsisin mun keskinkertasella todistuksella sisään, ja mitkä on nyt edes jotenkin realistisia vaihtoehtoja, että mä pärjään sillä alalla, on tulevaisuudessa työtä ja edes kohtuu hyvä palkka blaa blaa... Noh, mitenköhän siinä sit kävi niin, että kuitenkin puoliks lottosin ton koulupaikan. Otin kaverin neuvosta vaarin:

"Pistä paperille nimet niist paikkakunnist ja sit nostat sokkona yhe niist ja meet sinne, thats it!"

Meikä teki työtä käskettyä, ryttys viis paikkakuntaa nyrkkiini, valitsin yhen ja oikea lottorivi sanoi kohteekseni JOENSUU. Ja sinnehän se eka vaihtoehto sit pärähti ahahaha! Mitäpä muutakaan multa voi odottaa. Kaikki meistä syntyvät hulluina, mutta voi niitä parkoja jotka vielä jäävät sellaisiksi. Kattellaan!

Pääsiäinenkin oli ja meni. Noh, jotenkin tuudittauduin siihen, että joku tuttu tai edes mun veljet pystyis kertoon mulle mitä oikein tapahtui... Itelläni meni illat ihan pikakelauksella ja muistan vaan pieniä sykähdyksiä sieltä täältä... Mutta paskat, ei kukaan muukaan näistä juopoista muista mitään, että ihan kivaa meillä on sit vissiin kuitenki ollu... Kysymys kuuluu: mitä järkee "pitää hauskaa" jossei illasta jää käteen mitään muutakun tutina, päänsärky, levottomuus ja heiveröisiä muistikuvan riekaleita :D ??!! Mahotonta meininkiä.

Aikaisemmin jo pohdin miten epätoivosta sakkia täällä oikein itää, kun kaikki haluaa musta jotain... Noh, viimeaikoina se rumba on vaan pahentunut. Mua on ahdistellut yksi naimisissa oleva herra, yksi seurusteleva herra (jolla on lapsi), yksi pässi, joka ei usko että mulla ei todellakaan oo sille mitään asiaa (puhelimessanikin nimellä ÄLÄ VASTAA),  yksi opettajamies ja joku ihan randomjätkä joka hyökkäs mun kimppuun tanssilattialla..! Joojoo mä en tiedä/muista mitä siel oikein tapahtu, mutta yks kaks semmone tenukeppi oli mun kimpussa, nuoli naamaa ja kopeloi vaikka yritin parhaani mukaan töniä sitä vittuun siitä. Luojalle kiitos kaveripojistani jotka tuli puollustaan... Mutta hyi helvetti saan kyllä traumoja tollasesta yllätys-seksin harjoittamisesta! Se samainen jätkä oli soittanu mulle yöllä, tai ainaki mä epäilen niin... Puhelinlasku menee nykyään vaan siihen kun lähettelen random puhelinnumeroita Findiin, kun haluun tietää millaset pellet mua koittaa tavotella. En kohta enää uskalla vastata ollenkaan puhelimeen kun tullu niin levotonta puhelua ihan puskista, etten vaan kestä... MIKSEN TAJUNNU PISTÄÄ TÄLLÄKIN KERTAA NUMEROANI SALAISEKS??!!!

Kyseisistä ahdistelijoista tämä oikein sivistynyt opettajaherra ihan suoraan kyseli minua harjoittamaan haireutta hänen kanssaan... Tulitin takaisin, että en oo mikään vitun pitopalvelu joka tulee kestitseen pyydettäessä. Äijällä oli vielä pokkaa vastata "mut sovitaaks et mä oon se palvelu ja valmis todellakin kestitsemään".

Mjaha. Ostan oikeesti kohta säkillisen jotain tekopilluja ja pumpattavia nukkeja ja alan jakeleen niitä näille epätoivon ruumiillistumille! Tällänen peli ei vaan vetele! Ennenvanhaan miehet osas vetää tumppuun ladon takana tai lähtee ulkomaille huoriin, mikä mättää nyt kun pitää ahdistella tämmösiä pieniä viattomia tyttöparkoja! HYI VITTU TEILLÄ ON PIENET!

Ei mun luonnollani, sano akka ku sika sontaa söi.